Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 166 2.0 Прегрява , оба4е е на метанов инжекцион

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако ще караш на бензин без да махаш маркучите за антифриза от изпарителя задължително изпусни налягането на метана от тръбата към изпарителя! Т.е. да няма никакво налягане в изпарителя!
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #17
      Казва ми един майстор,че може водната помпа да превърта и реално един път работи, един път не и ебава термостата, ту е отворен ту е затворен. И за тва има постянно въздух според него, щото като почвам да я обезвъздушавам постояно вади въздух на запалена кола. Долу при радиатора . То и е време за смяна така или иначе и ше я сменя първо нея , поне е 60 лв. и сам ще си я сменя. Бахти тука имаме автобояджиен сервиз, ма покрай тая алфа станахме мотьори с баща ми Мерси за бързата реакция пичове, ше поствам как се развиват нещата.

      Comment


      • #18
        Въздух може да влиза единствено от цилиндрите или метановата уредба.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Еми хванахме се на хорото и свалихме водната помпа, всичко и е наред и няма проблеми. Остава главата, междувременно свалих и радиатора, ще го проверим за някви дупчици и ще го промием, и ше събирам пари за ремонт на главата и така....

          Comment


          • #20
            То беше ясно, че проблема не е във водната помпа. Преди да отваряш главата провери да не е проблема в изпарителя!
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщение
              Еми хванахме се на хорото и свалихме водната помпа, всичко и е наред и няма проблеми. Остава главата, междувременно свалих и радиатора, ще го проверим за някви дупчици и ще го промием, и ше събирам пари за ремонт на главата и така....
              Ако посетите качествен сервиз по-евтино ще ви излезе,и до сега да сте разбрали какво и има на колицата!

              Comment


              • #22
                На изпарителя му махнахме маркучите и го заобиколихме, да не влиза в системата въобще. И пак загрява, само главата може да е. То хубаво да ида на качествен сервиз, ама трябва да имам поне 300-400 лева в джоба. Като гледам ремонтите на главата... То може да са само гарнитурите, ама труда за свалянето пак е много. Тъй че до края на месеца ше я вкарам в бокса и другия ще я оправя.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщение
                  На изпарителя му махнахме маркучите и го заобиколихме, да не влиза в системата въобще. И пак загрява, само главата може да е. То хубаво да ида на качествен сервиз, ама трябва да имам поне 300-400 лева в джоба. Като гледам ремонтите на главата... То може да са само гарнитурите, ама труда за свалянето пак е много. Тъй че до края на месеца ше я вкарам в бокса и другия ще я оправя.
                  Пак казвам, проверете дали работят първа и втора степен на вентилаторната пярка и на колко градуса включват и изключват!!!
                  Проверете резистора , който стои на дифузора на пярката!!!
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                    Пак казвам, проверете дали работят първа и втора степен на вентилаторната пярка и на колко градуса включват и изключват!!!
                    Проверете резистора , който стои на дифузора на пярката!!!
                    По-нагоре каза, че перката върти и на втора степен, освен това каза, че радиатора е студен, а мотора е на 120* т.е. проблем с вентилатора и датчиците няма.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #25
                      Малко се повтарям, ама най, най, най-първото нещо е термостата! Първо него вадя, пък ако ще и да е на 2 дена.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #26
                        Щом съмненията се ориентират към спукана глава, добре е да се надуе главата за да се установи евентуален пробив в нея или в гарнитурата преди демонтажа.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                          По-нагоре каза, че перката върти и на втора степен, освен това каза, че радиатора е студен, а мотора е на 120* т.е. проблем с вентилатора и датчиците няма.


                          като върти на 2-ра не значи че върти и на 1-ва!
                          Много ясно че ще е студен радиатора - като кипне чайника и прави възглавница!
                          Няма да се обаждам повече - като гледам има достатъчно "специалисти" в темата!
                          Чукайте си дебелите глави
                          Някой чувал ли е че системата може да се провери за наличие на изгорели газове в нея?
                          Елементарно е и отнема 2 мин!
                          Last edited by pininfarina; d.m.y г., 17:56.
                          sigpic
                          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                            като върти на 2-ра не значи че върти и на 1-ва!
                            Много ясно че ще е студен радиатора - като кипне чайника и прави възглавница!
                            Няма да се обаждам повече - като гледам има достатъчно "специалисти" в темата!
                            Чукайте си дебелите глави
                            Някой чувал ли е че системата може да се провери за наличие на изгорели газове в нея?
                            Елементарно е и отнема 2 мин!
                            Прочети пак темата от начало и обърни по-специално внимание на пост 14 и ще разбереш дали и кога върти пЯрката и вместо да се заяждаш ако имаш нещо да кажеш което ще помогне да се диагностицира проблема го кажи
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                              Прочети пак темата от начало и обърни по-специално внимание на пост 14 и ще разбереш дали и кога върти пЯрката и вместо да се заяждаш ако имаш нещо да кажеш което ще помогне да се диагностицира проблема го кажи


                              МИ написал съм го! Какви са тия градуси, на които се включва 2-рата степен на пЯрката? Първата степен включва ли се ? Ти видя ли да го пише в 14-ти пост!
                              Каквото трябва съм го написал, който иска да проверява, който е наивник и знае много да слага няколко стотачки в джоба и да отива на майстор, който не пречи да му отстрани елементарен проблем и да му каже след това че е била много сериозна работата
                              Добре сте свалили водната помпа ама работата и се установява елементарно и без да се сваля - т.е. да сваляш ангренаж )))
                              Айде успех с ремонта
                              Last edited by pininfarina; d.m.y г., 18:04.
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dan_vasilev Покажи съобщение
                                Абе тая кола направо :X Тука.... Карам си я нормално вси4ко наред 90 температура, сменен термостат , обезвъздушена, спирам я , паля я пак след 10 минути и дига температура става 120, почва да кипи... Наблъска се с въздух колата. Доливам пак обезвъздушавам, карам я пак така 1-2 дни и пак спирам я нормално, паля и бам температурата полудява??? Главата ли ми е за смяна, кво може да е ??? И тва го прави ей в тва време, дето е 20 градуса вечерта и по-малко, не да е трафик или някаф гърч, на равното..... Помагайте пичове и мерси предварително.


                                Аз я паля на бензин , обръшя си тя и карам само на метан ? Може ли от него да проблема по няква линия ???

                                Чичо, реши ли си проблема с колата?
                                Добре щеше да е да споделиш и тук!
                                Хубаво е като отвориш тема всеки да даде акъл а като решим проблема - е*ал съм ги
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X